fredag 3 augusti 2012

Pust!

Kom just hem från en sjukt jobbig promenad, det spelar tydligen ingen roll att jag under ett par veckor joggat mycket på plant underlag. Backar är en annan grej och det känns! Dessutom tror jag L blivit lite tyngre ;) Ändå skönt att få ett ordentligt träningspass under förhållandevis kort tid!

Men gud vad mycket skönare det är att svettas i linne och shorts än i mössa och dunväst, jag ogillar verkligen att träna i för mycket kläder. Fattar inte rugbyspelare och dylikt som bylsar på sej en massa tjocktröjor när de ska ut och springa - jag får panik i för varma kläder, funkar inte alls att springa eller hålla tempot uppe då. Hellre lite kall än för varm!

Idag kör vi förresten fjärde gången gillt med L och hans nattning/sömn. Han har inte sovit middag idag (och ser redo ut att somna vilken sekund som helst stackarn), och så har vi laddat med en ny blöjsort som jag hoppas inte ska läcka som de vi har nu. En bra middag på det så hoppas jag att min lille älskling ska sussa sött i natt! 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar