torsdag 30 augusti 2012

Familjedag

Det blev mer en familjedag idag, jag kunde inte hålla mej borta ;) Känns som att man vill göra det mesta av det här underbara vädret just nu, för snart kommer väl en snödump som alltid i september när man tror att vintern är slut.. Just nu känns dock vinterväder väldigt långt borta - det är härlig vår i luften! 

Nu måste jag laga middag till mina hungriga grabbar, och mej själv med för den delen. Om det är nåt jag hanterar ännu sämre än vanligt så är det att gå hungrig! Det gäller för mej att ligga ett steg före hela tiden och verkligen planera måltiderna, annars riskerar omgivningen att få sej en skopa av mina gravidhormoner haha :) 

Återkommer! Tills dess, lite bilder från eftermiddagen:











Vi hittade en trädkoja på vägen! L var inte särskilt impad - här får pappa order om att bära ner honom igen. Att cykla är MYCKET roligare låter han hälsa!



Jag kände mej ganska så ringrostig - att klättra i träd var ett tag sen jag gjorde!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar