torsdag 9 augusti 2012

Fresh air

Vi kom ut en stund, och åh vad skönt det var! Lyckades klämma i mej en wrap från Subway och L åt några chicken bites från Mc Donalds - vid sjukdom är alla medel tillåtna ;) Mådde bra så länge vi var utomhus men nu mår jag sådär igen...

Och nyss vaknade L efter en tupplur i bilen. C väckte honom när han öppnade och stängde ytterdörren, typiskt - jag hade hoppats på att kunna ligga i soffan i lugn och ro en stund till. Inte mycket att göra åt, det är så det är att ha små barn! :)


Några foton från vår promenad:


Här gick vi...


Jag och C alltså. L satt såklart på sin cykel. Dags att ta bort ena bakhjulet snart tror jag så L får cykla (sparka) själv!



Moi!


Två hela bilder lyckades jag övertala C att ta ;)



Stackars änderna blev skapligt besvikna när vi inte hade nåt ätbart med oss...



De hängde hoppfullt kvar kring oss en bra stund innan de gav upp o simmade iväg.



En färgglad båt i vattenbrynet



Till L:s glädje stannade vi till vid en lekplats på vägen tillbaka



Titt-ut pappa!



Ett - två -treeeeeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar