torsdag 30 augusti 2012

En pappadag!

Har L blivit lovad idag efter att C var borta hela dagen och kvällen igår. Jag kommer nog finnas med på ett hörn jag med även om jag ska försöka ta tillfället i akt för lite me-time också när jag har tillfälle! Det är helt klart välbehövligt ibland, fast det finns faktiskt få tillfällen då jag slappnar av så mycket som när jag och L tar en promenad och stannar till nånstans längs sjön. L hämtar stenar  och pinnar som han kastar i vattnet medan jag kan luta mej tillbaka och bara vara för en stund. L har lärt mej att njuta av nuet på ett sätt jag aldrig gjort tidigare. Tänk att det skulle krävas ett barn för att lära mej det!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bär det av mot Mini Muscle. Idag ska vi spendera första halvan med de yngre barnen och sista halvan med "over two´s". L fyller ju faktiskt två om ganska exakt två veckor och han börjar se lite storväxt ut för den yngre gruppen :) Får se vad han tycker om att hänga med de äldre barnen, att det kommer vara både mer högljutt och gå vildare till är jag beredd på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar