torsdag 16 augusti 2012

Too late


Jag har verkligen inte tid att sitta här, skulle ha gått och lagt mej för länge sen men suttit uppe och pysslat med ett fotoalbum online ända tills nu, kvart över tio! Nu är det iaf beställt och jag är sååå nöjd, hoppas att bildkvaliteten är bra - det vet man ju inte förrän man har albumet i handen. 

Faktiskt första gången jag gör ett sånt här album, även fast jag tänkt göra det i flera år! Har så himla många fina bilder som bara ligger och samlar damm i gamla datormappar eller på lösa hårddiskar men nu ska det bli ändring på det! Fast det kostar ju en slant att hålla på o framkalla så jag får väl ta det lite pö om pö - men nu har jag iaf L:s första år samlat! 

Nedan är några bilder vi tog idag när hela lilla familjen var ute på promenad, vädret har vänt igen och plötsligt är det strålande sol och så gott som vindstilla... Vi klagar knappast :)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar