lördag 11 augusti 2012

Värsta 36 timmarna i mitt liv

Kan jag helt ärligt säga att jag just upplevt. Fy fasiken vad illa jag mått, det har varit hemskt. Men nu verkar det äntligen vara över! Klockan är visserligen bara kvart i sju och jag har inte klivit upp ännu men har inte kräkts på hela natten och fick således behålla det sista jag åt; två tuggor av en hamburgare och några strips.

Hoppas även att L ska få tillbaka sin aptit idag, han har ätit så himla lite de senaste dagarna och måste ha tappat minst ett kilo i vikt. Det har garanterat jag också gjort, så mycket som jag spytt....

Tänk det är verkligen så himla sant det där talesättet att när man är sjuk har man bara en önskan - att bli frisk! Allt annat är oväsentligt. Gud vad jag kommer att värdesätta min friska kropp framöver. Ska väl inte ropa hej innan jag ens fått i mej nån frukost men jag känner mej sååå mycket bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar