torsdag 7 juni 2012

2 degrees

Vintern är här, det är ett som är säkert! Det är iskalla 2 grader ute och att bära "puffer jacket" är ett måste. Om man inte springer omkring som en tok och kör gitarr riffs nere på en strand förstås... Då blir man varm i kläderna rätt snabbt hälsar C :)



Uppvärmning - så fort som möjligt ska det gå när C och L är i farten!



Ingen sunny beach precis...



 ...men fortfarande utmärkt att kasta sten från!



...eller varför inte ett solo nummer med en gitarr? Tyvärr fick jag ingen skönsång till..



... kanske lika bra med tanke på att L börjar gråta varje gång C sjunger här hemma haha.

C tycker att jag ska anlita en personlig fotograf som kan följa mej om dagarna. Jag förstår inte varför? Jag trodde det var därför vi sålde kossorna.. så att C har tid att fota till bloggen! ;)

Herregud vad jag längtar tills vi åker till Australien! Sol och värme... det är mer min melodi än det här kalla vädret. Brrrr. Nä nu ska jag vika tvätt i rekordfart så jag får upp värmen lite! Sen blir det en sväng till mataffären, vi har nämligen middagsgäster igen imorgon :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar