lördag 2 juni 2012

Family Day


Jag har fått min familj tillbaka igen! Lite så känns det faktiskt efter de kaotiska veckorna vi haft, äntligen har saker och ting lugnat ner sej lite och vi får tid att umgås igen alla tre - och som jag saknat det! Njuter varje sekund jag har tillsammans med mina grabbar.

Men nu har jag inte tid att blogga mer, dags att fixa middag! Vi ska göra hemmagjorda burgare ikväll med kumarachips, det sistnämnda är jag inte helt säker på hur man bäst gör - tur att google finns ;)

Vi ses lite senare!



 Vi flydde visningarna hemma och tog bilen ut till Kelvin Heights...



...där vi gick en promenad i underbart solsken!



Perfekt tillfälle att använda min nya dunväst jag shoppade igår :) Jag älskar västar, inte för varmt som en  tjock jacka ibland kan bli utan alldeles lagom!



Prosit! Lyckades fånga L mitt i en liten nysning :)




Efter promenaden satte vi oss vid vattenbrynet och tittade på L...



...som underhöll oss med andjakt...



....och små förtjusta glädjeskrik! Det bästa ljudet som finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar