lördag 30 juni 2012

Dagens Sjukling

Okej jag är knappast döende, men mer förkyld än jag varit på länge. Känner mej svullen i hela ansiktet! Orkade ändå knäppa några dagens, sånt man kan roa sej med när man är själv hemma ;) Förutom L då som såklart är här med mej. 

Har precis kommit hem från flygplatsen där jag och L lämnade av C:s mamma som flyger hem idag. Vi fick inte följa med in då A sa att det bara skulle bli för känslosamt för henne. Stackars farmor! Samtidigt som jag känner med henne så kan jag inte låta bli att tänka på min egen mamma som inte träffat L på ett år, och det dröjer förmodligen ännu ett halvår innan vi ses... Det är svårt att väga upp gentemot 6 veckor som det dröjer innan C:s föräldrar kommer och hälsar på igen.

Att jag har en sån otrolig Sverigelängtan just nu gör inte saken bättre, det är lätt att bli lite smått bitter och missunsam när man saknar sin egna familj och vänner så mycket. Men jag ska försöka att fokusera på positiva saker och istället se fram emot när jag får träffa alla nära och kära igen! 


Såhär ser jag ut idag:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar