torsdag 28 juni 2012

Världens Bästa Vän

Igår väntade ett paket från Sverige när jag kom hem, och inte från vem som helst utan min finaste vän M! Gissa om jag blev både förvånad och så himla glad på samma gång! Hade helt glömt bort att jag snart fyller år... Det hade däremot inte M!

Paketet var fyllt med mina favorit magasin och en massa härligt svenskt godis och choklad! Behöver jag säga att jag inte kunde vänta tills helgen... Nä, jag rev upp påsarna direkt - la mej raklång på sängen och njöt av en stund för mej själv. Vilken perfekt present, tack igen M :)

Räknade ut att vi har kännt varann i 7 år nu, vår vänskap började med att vi delade två år av oförglömliga upplevesler i Australien och därefter har vi följts åt, även när vi inte befunnit oss i samma land. Vi födde tex våra söner med bara 6 dagars mellanrum!


Ett urplock av av bilder jag hittade på fb och i datorn:



Första månaden i Australien - vi fann varann direkt!



Sen följde många månader av plugg, powerwalks på stranden...



...och svettiga PT-timmar på gymmet!



Självklart varvat med lite fest då och då!



En hemresa till Sverige hann vi också med. 
Här är vi i Kuala Lumpur på väg tillbaka till Oz.



Partybrudarna i farten, på väg till Brisbane för en tjej-weekend!




Numera morsor! Här är senast vi var ut tillsammans i Stockholmsnatten. Vi lurade stackars P att vi drack vodka lemon lime när det i själva verket bara var sodavatten i våra glas i slutet av kvällen haha. Livet förändras! Skönt att kunna dela det med någon :)


Saknar dej mer än ord kan beskriva vännen. Längtar tills vi ses igen!

1 kommentar:

  1. Åh, nu blev jag lite känslosam här. Vilket fint inlägg vännen, så många minnen av roliga stunder som vi har delat. Och fler ska det bli, kanske lite mindre åt partyhållet bara. :D
    Tänk att vi snart har känt varandra i 7år, galet vad tiden går!

    Saknar dig som alltid min fina fina vän, snart ses vi, det måste ju vara så...

    Puss & kram <3

    SvaraRadera