tisdag 19 juni 2012

To do in Oz

Nedan har jag listat några saker vi absolut ska göra i Australien:


Wet ´n´ Wild - Guldkustens största vatten/funpark; ett besök här är självklart spikat!




Australia Zoo - ord överflödiga! Vi ska garanterat till Zoot och visa L alla exotiska djur!




Något annat som jag tycker är en del av semester är att äta och dricka gott! Då varken jag eller C är några större fan av alkohol så är det främst matbiten jag ser fram emot :)


Raw Energy - Mitt favvoställe i Mooloolaba som serverar dom mest underbara smoothies och smörgåsar med färska råvaror, här kommer det garanterat bli både ett och två besök!



Baskins Robbins - Glass! Behöver jag säga mer? Menyn över Baskins Robins glassorter är längre än de flesta restaurangers HELA meny... slurp!






Det var bara några saker vi ska pricka av under våra två veckor...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar