söndag 10 juni 2012

2 of Us

Jag och L har haft en mysig dag tillsammans bara vi två idag, då C är iväg och kör motocross i Cromwell. Vi har varit och fikat, gått på promenad och hängt nere vid stranden, köpt lunch i Mc Donalds Drive thru(!), varit och handlat lite och nu är vi hemma igen. Att sätta L i kundvagn inne på mataffären går inte för sej längre, han ska absolut gå själv och gärna skjuta vagnen framför sej. Därför storhandlar jag aldrig med L numera, men det går okej om vi bara ska ha några få grejer. Fast det är lite svettigt måste jag erkänna, det kan nämligen gå lite hursomhelst! Men idag gick det bra.

Tröttheten kom som ett brev på posten när vi kom hem istället, jäklar vad jag fått kämpa för att hålla honom (och mej själv!) på bra humör. Nu är jag helt slut och ser fram emot tills C kommer hem så att jag får lite avlastning. Fast han är förmodligen inget energiknippe han heller efter en hel dag på hojen..

Förhoppningsvis går åtminstone nattningen smidigare idag än igår. Då kom L inte i säng förrän halv tio (följden av en alldeles för lång och sen eftermiddagslur)! Såna kvällar glömmer man helst...


Bilder från idag ute i Kelvin Heights:








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar