torsdag 14 juni 2012

Som förr i tiden

C åkte precis ner mot farmen för en dags arbete, känns precis som förr i tiden! Jag vet att det kommer att göra honom gott - visst jobbar han även här hemma men jag vet att han saknar kroppsarbetet, att få bli riktigt trött i kroppen också, inte bara huvudet.

När man spenderar så mycket tid ihop som vi gör så är det faktiskt skönt (och bra för förhållandet!) att då och då göra saker på egen hand. Att få längta lite efter varann!

Jag och L ska åka iväg till Mini Muscle nu på morgonen, denna gång ska jag ha både antbakteriellt gel och en hög våtservetter med mej samt se till att L inte stoppar bollar i munnen haha. Han har blivit sjuk otaliga gånger på det där stället så jag gissar att det är något av en bakteriehärd... Men L tycker att det är superkul att vara där och jag som mamma tycker att det är viktigt att han får träffa andra barn när han inte går på förskola eller dylikt än.

Bara att hoppas att vi klarar oss från de värsta baskeluskerna den här veckan!



Vår lille lintott med pappa häromdagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar