söndag 3 juni 2012

Söndags Ro

Har ett härligt ro i mej den här morgonen. Vi tog sovmorgon alla tre imorse, L var den som tog rekordet - han sov till nio(!) medans jag och C var uppe kring 20 över åtta. Det är verkligen en lååång sovmorgon för en småbarnsförälder kan jag meddela haha. Tänk så livet förändras, när jag var i tonåring och i mina tidiga 20-nånting kunde jag lätt sova till 11 halv tolv om jag var ledig från jobb och skola. Brukade vakna vid nio kanske och göra frukost i min lilla etta, äta den i sängen framför tvn och sen somna om i ett par timmar till..

These days are gone kan man lätt säga! Men jag njuter faktiskt mer av hur mitt liv ser ut nu. Trodde väl aldrig att jag skulle hamna så långt bort som på Nya Zeeland med en liten familj, men det är ju just det som är så härligt (och ibland skrämmande) med livet. Du vet aldrig vad som väntar runt hörnet!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar