lördag 9 juni 2012

Ligger i sängen...

...och läser mina favoritbloggar medan C tittar på sin businesschannel i vardagsrummet. En kanal jag får eksem av numera! Därför är det himla mysigt att ligga kvar här i sängen själv en extra halvtimme och slippa höra i vilken kurs aktierna står just idag.

Vet ni förresten att vi båda åkte på en introduktionskurs för ett par år sen i hur man köper och säljer aktier? Jag öppnade ett startkonto och höll på ett tag men tröttnade rätt snart. C däremot, blev riktigt duktig - siffror har alltid varit hans grej!

Lördag idag, vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Inte åka skidor iallafall även om Coronet faktiskt öppnar idag. Galet, jag har inte riktigt fått grepp om att vi är mitt i vintern redan... Även om det känns när man går ut!



Några bilder till från häromdagen ute vid 12 mile:


Vinterkläderna har åkt fram för att stanna!



Och lagret av snö som bara bli tjockare för varje dag talar ju för sig självt... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar