torsdag 14 juni 2012

Vi är ändå från Sverige

Tänkte jag när jag bylsade på både mej och L tillräckligt med kläder för att gå ut i snålblåsten. L verkade inte lida ett minsta dugg, han var överlycklig över att sitta på sin cykel igen! Vi tog en sväng förbi lekplatsen och sen sprang/gick vi vår vanliga backiga runda som är tillräckligt lång och jobbig för att jag ska bli både svettig, flåsig och få mjölksyra i benen - härligt!

Nu har jag tagit en varm dusch, serverat L en frukttallrik och ska sätta mej o plugga en stund innan det är dags att börja med middag. Tippar på att C kommer hem om nån timme eller så, gissar att han också är nöjd efter en hel dags arbete och häng med polare.

En bra dag för oss alla tre med andra ord!



Hittade ingen mössa så jag snodde brorsans kvarglömda, det är okej va J?



L tar kurvorna som ett riktigt proffs dessa dar!



Nya Zeelands version av vinter;
 fem grader och isande vind är tillräckligt kallt om du frågar mej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar