torsdag 28 juni 2012

Angående detta...

så fick mitt mail visst mer verkan än jag trodde. Fick svar idag att jag är inbokad för operation den 12:e Juli, 3 dagar innan vi åker på vår semester. Och det verkar inte som jag får så mycket val när det gäller bedövningen, det är full nedsövning som gäller även denna gång. Fy, jag som mådde så himla dåligt i flera dagar efteråt sist... Fast vad gör mej mest ledsen är inverkan det har på min kropp och chansen/möjligheten att bli gravid.

Åh jag är så himla förbannat trött på hela den här nyckelbenshistorian! Inte en endaste bra grej har det fört med sej... bara en massa strul och tråkigheter. Som om inte det skulle räcka så tror jag att jag åkt på nån slags öroninflammation, har haft ont i öronen i nära två veckor nu. Lustigt nog så läxade jag upp min mamma nyligen för att hon inte gått till doktorn på tre veckor när hon hade ont i öronen - och nu har jag fått samma skit själv!


What goes around comes around... Eller vad säger man?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar