onsdag 6 juni 2012

Glädjerus!

Tänk att man kan bli så lycklig över att få svettas igen. Cyklade hill intervaller i 35 minuter (kan vara något av rekord för mej på en cykel inomhus!), sen körde jag 6 benset och 4 mage och avslutade med en skön stretch.
Jag är så himla glad att jag tog mej till gymmet idag, och gissa om jag blev glatt överraskad när jag hade 9 ggr kvar på mitt klippkort. Det går ut den 9:e juli meddelade kvinnan i kassan så nu har jag ännu en anledning att åka till gymmet ofta!

Den 9:e juli är förresten samma datum som jag ska träffa min kirurg och bli röntgad för att se om nyckelbenet läkt som det ska denna gång. Jag går och småhoppas på att nålen kan tas ut lite tidigare för den är minst sagt oskön. Nu när svullnaden har gått ner så syns nålens ände tydligt under huden precis som läkaren varnade för.

Jag har tejpat med dubbeltejp för att skydda huden lite, men mest för att jag ska jag slippa se eländet. Är rädd för att nålen ska tränga igenom skinnet om jag råkar göra nån hastig rörelse/får en smäll mot axeln... fy. Fast den risken är nog rätt liten ändå.

Annars är vi en väldigt trött familj idag, vi hade en gemensam vän över på middag igår kväll och vi åt god mat, drack lite vin och pratade tills klockan blev efter 23. Sen satt jag uppe ytterligare en timme framför datorn innan jag gick o la mej. Så snittade väl en sådär 5,5 timmes sömn gissar jag. Och L han är lite extra hängig då han har en förkylning i kroppen.. Så japp, trötta familjen idag. Tur att vi kan vara hemma och bara ta det lugnt ikväll!








1 kommentar:

  1. Vad jag älskar er mina raringar, kortet på dig o Louis när han lägger hela handen i ansiktet,så talande bara tillit o kärlek o mamma där för mig....Det låter som lilla familjen äntligen får vara en familj på egna villkor... Njut för ni har gjort ett jättejobb o vill bara skicka en hälsning till Cameron, att han äntligen få axla av sig ansvaret,o få börja planera erat liv vad ni vill...Självklart gäller det dig med Emma ....Loving you. mamma Gunilla...

    SvaraRadera