onsdag 20 juni 2012

Backträning


Hallå morsan, vaaad gör du där bak? Snabba på!


Jag och L drog ut på en snabb och backig promenad (det finns inte mycket alternativ då vi bor halvvägs uppe på ett högt berg!) vid femsnåret. Så skönt att komma ut en stund på innan middag, badning osv, det gör hela kvällen så mycket behagligare. L blir nöjd o glad och jag med!

C har varit borta hela dagen nere på farmen och åker tidigt imorgon igen. Rätt dålig tajming med tanke på att hans mamma kom hit från North Island igår men inte mycket att göra åt. Är det något jag lärt mej efter åren tillsammans med en "farmer" så är det att inget går någonsin efter planeringen. Lika bra att inte planera så mycket alls. För ett control freak som mej är det sjukt svårt och jag brukade bli minst sagt galen, men jag har lärt mej att inte göra så stor sak av det längre.

Nu ska jag hoppa i säng. Utekvällen igår till kvart över elva (herrejösses!) tog visst på krafterna hos den här mamman...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar