fredag 29 juni 2012

Sjuk

Neeeej! Jag har gått och blivit sjuk! Inte så konstigt kanske med tanke på vår lille sjukling här hemma men det känns så jäkla tråkigt när jag precis kommit igång med träningen och börjat få tillbaka lite muskler igen och känna mej fit och stark...

Nu efter 3 dagar med ingen träning och en massa skräpmat känner jag mej allt annat än fit kan jag meddela. Usch äckelmätt, halsont och tung i huvudet - verkligen ingen vidare trio!



Tummen ner för mitt hälsotillstånd just nu


Nu får det verkligen vara skärpning med maten tills vi åker till Australien. Det är ju fasiken bara två veckor kvar! Dags att dra fram lite disciplin ur garderoben... Just nu är jag så trött på mat att det känns som jag skulle kunna gå utan i dagar. Eller i varje fall hoppa över middagen ikväll, knappast likt mej. Jag älskar ju mat och ser fram emot varje måltid som om den vore den sista ;) Men nu har det som sagt blivit alldeles för mycket av det goda. Och ingen träning på flera dagar! Gaah. Nog om det, var tvungen att skriva av mej lite bara.

Nu ska jag gå och byta en bajsblöja - hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar