tisdag 26 juni 2012

Dinner at St Moritz

Sorry bloggläsare, bloggen har kommit lite i skymundan de senaste dagarna! Hopplös på att fota har jag varit också! Har egentligen haft en hel del att fota men det har bara inte blivit av.. Som idag när vi var inne i stan och stora fluffiga snöflingor singlade ner från himlen - det var hur fint som helst och jag fick världens julkänsla. För snö betyder jul, iallafall när man är svensk! Jag frågade C vad han associerade julen med; sommar, beaches och sol eller vad? December fick jag till svar. Kort och konscist!

Vi var ute och käkade middag på St Moritz ikväll, C är alldeles till sej för vi har skaffat ett medlemskort där man får 50% rabatt på flera restauranger och hotell i både Nya Zeeland och Australien. Det är ju grymt bra men jag har lyssnat på honom sen igår och hela dagen idag så nu räcker det faktiskt ;)

Men maten var god och billigt var det!



Taskig outfitbild fotad av mej själv... 
Svarta jeans och högklackade ankelboots skymtar nertill :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar