måndag 18 juni 2012

Träning fixar allt!


Njöt av en krämig vanilla protein shake i bilen hem!

Ja mycket iallafall! Nyss hemkommen från gymmet där jag körde ett effektivt pass (allt förutom axlar och bröst) på 45 minuter. Sen köpte jag en av deras hemmagjorda proteindrinkar som en belöning och välbehövlig påfyllning efter ett kanonpass!!

Middagen igår gjorde susen den med, ibland är ett brejk från den vanliga vardagslunken allt man behöver för att känna sej lite mer positiv. Såg i ett nyhetsbrev från resebyrån i stan att dom just nu har flygresor till London extra billigt, 2200 dollar. Lite över tiotusen alltså. Utresa mellan oktober och slutet av november, åh jag blir så sugen på att boka! Inte för att jag på nåt sätt saknar den svenska vintern, men jag har hemlängtan och så länge jag får träffa min familj och svenska vänner så spelar det verkligen ingen roll vad det är för väder.

Att åka i sommar (den svenska) är uteslutet, vi kan inte åka sålänge vårt hus inte är sålt och C måste jobba nere på farmen i Augusti under kalvningen. Och sen har vi ju bokat Australien... Men tänk att få fira en vit jul tillsammans med L och min familj, det vore alldeles underbart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar