torsdag 14 juni 2012

Bikini mitt i vintern?

Alltså jag behöver verkligen en ny bikini för Australien men var hittar jag en mitt i vintern?? Var in och kollade på Victoria Secrets  hemsida och hittade blandannat de här två;





Hur snygga som helst! Fast snyggast av allt är kanske modellen? Tänk om man kunde köpa den perfekt tonade solbrända kroppen! 

Efter att jag svettats med ett måttband modell stelt och försökt ta mina egna mått gav jag upp, det slutar säkert ändå med att jag får hem bikinin i fel storlek, färg och alldeles för sent haha. Jag får försöka hitta en bikini på plats i Australien helt enkelt. Och vem vet, det kanske kommer att vara alldeles för kallt för att bada i havet ändå?

Men förhoppningsvis inte :) Och ett besök på Wet n´ Wild är redan spikat och då måste jag ju ha en bikini!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar