tisdag 12 juni 2012

Tidig Start

Idag vaknade det här huset 20 över sex! Sju tycker jag är helt överkomligt men när klockan är närmre sex än sju känns det plötsligt väääldigt tidigt. Gissar att vår lille älskling kommer att behöva en nap idag, får se om han ens håller ut till lunch.

Själv ska jag smälta frukosten lite och sen blir det en tur till gymmet! Jag är sugen på att göra mej själv en kopp kaffe av gammal vana men jag har ju "slutat" att dricka kaffe, för ett tag iallafall. Är inne på femte dagen tror jag, och det går hur bra som helst. MEN ibland saknar jag känslan av att sitta med en kopp kaffe i handen, det är något mysigt över det.. Även om det finns andra varma drycker som té, chai latté eller varm choklad så är fortfarande inte riktigt samma sak :)

Nä dags att byta om, skönt att komma till gymmet tidigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar