måndag 4 juni 2012

Alla är gravida!

Lite så känns det faktiskt, var jag än vänder mej så ska både vänner, bekanta och obekanta ha barn. För att inte tala om i bloggvärlden, där ploppar det upp nya gravidmagar var och varannan dag! Lite småjobbigt ibland även om jag försöker ta det hela med ro och tänka att det händer när vi minst anar det.

Och när jag tänker efter så är det ju faktiskt inte förrän nu som all stress runtomkring oss äntligen har minskat. Bara en sån sak som att vi numera bor på ett och samma ställe! Garanterat något som innebär mer ro :)

Nu ska jag göra kaffe åt oss, sen kickar vi igång den här måndagen!

1 kommentar:

  1. Kan inte annat än hålla med, det är sjukt många som väntar tillökning. Själv sitter man med långa näsan igen, men det är som du säger. Man måste försöka ta det med ro.
    Skönt för er med ett boende! Av bilderna att döma förstår jag att du trivs. Verkligen drömfint! :) Kramar från mig!
    /C

    SvaraRadera