torsdag 21 juni 2012

Världens bästa

Vi har haft en toppendag jag och min lille älsklingskille, och farmor hon har såklart varit med på ett hörn hon med! Imorse var det dock bara jag och L som åkte till Mini Muscle där L fick leva loppan ett tag innan vi avslutade med en fika i caféterian, L drack fluffy, jag en chailatté och så delade vi på en savory muffin. Jag är så stolt över min lille kille, han är så fin och underbar på alla sätt - min kärlek till honom bara växer varje dag hur det nu kan vara möjligt!

C kom just hem efter ännu en lång dag nere på farmen, och L har helt klart saknat honom det är ett som är säkert. Jag hoppas att vi alltid kommer att få vara en enad familj. Min största skräck är att gå skilda vägar med den jag älskar.. Så pass att jag brukade säga att jag aldrig skulle gifta mej. För utan giftemål, ingen skilsmässa resonerade jag. Fast jag har kommit över den fasen nu, vill ju faktiskt väldigt gärna gifta mej.

Men rädslan över att glida isär eller av andra anledningar tvingas separera, den kommer jag nog alltid ha med mej.


Mitt hjärta och jag efter Mini Muscle:



Vi slog oss ner mot en vägg i solskenet



...plockade med lite stenar...



....och njöt av att bara vara en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar