tisdag 5 juni 2012

För gammal?


Idag har jag lite av en låg dag. Jag känner mej allmänt ledsen, och att det är trist väder ute gör ju inte saken bättre. I hopp om att försöka pigga upp mej själv lite köpte jag ett magasin i mataffären, jag stod i kassan och de enda som fanns att välja på var en träningstidning  (kände inte för att titta på massa vältränade människor när jag knappt kan lyfta en matkasse som det är nu), ett skvallermagasin (har man läst en kan man alla), en tanttidning (inte där än), ett matmagasin (köper aldrig såna) och så Cosmopolitan... Så valet föll på den sistnämnda. Det var år och dar sen jag köpte Cosmo, känner mej faktiskt lite för gammal för den och tänkte för mej själv att hoppas ingen jag känner kommer och ställer sej bakom mej haha.

Jag klarade mej och nu sitter jag här hemma med en kopp te, en bit mörk Lindt choklad med cocossmak (ny smak!) och så Cosmo och Cleo, en annan tidning man fick på köpet. Nu ska jag sjunka ner i soffan och glömma alla tråkiga tankar...

Vad gör ni idag?



Tidningar, te, choklad och nyplanterade krukväxter - jag har det inte så tokigt ändå!


2 kommentarer:

  1. Hej Emma! Hoppas tidningen var bra, att chokladen var god, och att du mår bättre :-) Vädret i Dalarna växlar mellan sol och regn, och just nu ser jag och Magnus på fotboll inomhus, efter ett träningspass ute i regnet. Jag följer din blogg dagligen och njuter dina fina bilder (..är så lätt att glömma kommentera, sorry!)! Vi har så jättefina minnen från NZ, och vill såklart åka tillbaka någon dag i framtiden då vi har tid att vara långlediga! Hoppas att du läker snabbt så att du får träna snart igen -känner igen den där abstinensen! :) Ha det bra, Mange hälsar! Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Hej Hanna! Men vad kul att du fortfarande följer min blogg :) Jag har ju ingen aning om vilka många av mina läsare är, därför är det så skoj när ni gör er till känna :) Träningspass i regnet lät härligt (jag skulle inte tacka nej till ett träningspass i åska just nu, bara jag fick träna!), men kanske allra mysigast efteråt att få komma in igen - slänga sej på soffan och vara härligt trött i kroppen! Låter som ni har det bra! Hälsa Mange tillbaka, många kramar

    SvaraRadera