fredag 15 juni 2012

Fullträff!

Var in imorse och tog en fika med I som jag inte träffat på flera månader, det var kul att ses igen! Hon föreslog att jag skulle gå in på Quicksilver för att titta efter bikini - det visade sej vara ett utmärkt tips. Jag provade nog 80 procent av deras bikiniutbud och det fanns en massa fint. Speciellt en vit- och gråsilvergrandig blev jag alldeles kär i men den fanns förstås inte i min storlek.. Istället blev det en svart- och vitrandig, rätt så safe färg men med små volangkanter här och där som gör att den ändå står ut lite från mängden. 

Jag var nästan nära på att köpa en till som var turkosmönstrad och verkligen hade det där lilla extra, men den satt inte helt perfekt så jag tänkte att jag väntar med bikini nr 2 tills vi kommer till Australien. För två bikinisar det är enligt mej minimum när man åker på solsemester! Måste ju ha nåt att byta av med när den ena är blöt. 

Smetade in mej själv med lite BUS igårkväll, och jag ska fortsätta med det regelbundet nu tills vi åker. Så jag inte är alldeles likblek i Aussie! Att ligga och steka i solen som förr i tiden är det inte tal om längre, hälsorisken främst men med en liten toddler finns knappast tiden även om jag så velat. Men lite lätt solbruna ben, även om det är fusk säger jag inte nej till.



Bättre bilder får ni se om en månad :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar