måndag 11 juni 2012

Lite Off

Har varit lite off i ett par dagar nu och det vill inte riktigt släppa... Jag tror att det handlar om att vi gått från 110 till noll på kort tid. Plötsligt har jag en massa tid att tänka (för mycket tid antagligen) och det gör mej lite nere. Känns som vi hamnat i ett vägskäl och varken jag eller C vet hur vi ska ta saker och ting vidare med jobb, boende och ja framtiden helt enkelt!

Sen går jag ju även och hoppas på att vi ska få ett plus nån gång, det är nästan mest frustrerande av allt om jag ska vara ärlig.. Samtidigt så skäms jag nästan över mina tankar, jag har egentligen inte enda dugg att klaga över. Vi har kärlek, en underbar son, vi är friska, bor i ett hus vi trivs i och vi har möjligheten att resa hem till Sverige när vi vill. 

Med det sagt ska jag gå ut i kylan och ta en powerwalk för att skingra tankarna ytterligare lite...




Ses lite senare!

2 kommentarer:

  1. Heeeej!

    Hittade ditt inlägg på Elaines blogg och något sa mig att det var du!!! Vad kul! Kommer ni inte hit i sommar???? Jag går ju här och väntar! Låter som om du har mkt att tänka på. Kanske kan prata via skype någon dag.

    Stor kram Eva.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heeej Eva!! Gud va roligt att höra ifrån dej, jag saknar dej! Nä det stämmer att det förmodligen inte blir nån Sverigeresa i år, inte i sommar iallafall. Vore jättekul att prata på Skype! Jag fb:ar dej :)Kramar!

      Radera