lördag 23 juni 2012

Bakis efter 2,5 glas vin?

Kan man bli det? Ja tydligen. Var tvungen att ta en alvedon vid midnatt för att kunna somna om, då jag hade så jäkla ont i huvudet. Sen minns jag inte riktigt om jag var upp en eller ingen gång till? Minnesluckan beror inte på alkoholen alltså utan bara ren och skär trötthet, jag minns sällan om jag går upp till L en eller två gånger per natt - det sker på automatik.

Hursomhelst kom vår lille äskling in till oss redan vid sexsnåret imorse, aaaalldeles för tidigt för my liking! Vi stannade i sängen till strax före sju sen gick vi upp alla tre. Vid 10 stack vi iväg till badhuset och åkte waterslide tills vi var totalt utmattade! Jag har röda brännsår på skulderbladen efter allt åkande haha - men kul var det!

L och C vaknade just efter en varsin tupplur, själv har jag legat i soffan en stund och slöläst bloggar och kollat på tv. Men nu är det dags att göra lite lunch tror jag! Om jag har tur kan jag få lägga mej en stund lite senare..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar