torsdag 15 april 2010

30 mil senare..

Är jag tillbaka på farmen igen. Att jag är en aning trött just nu är en grov underdrift.. Är jäkligt glad att jag åkte hem iaf o röjde upp stället, var nämligen rörigare än jag o C mindes haha. Blev klar 3 minuter före utsatt tid! Åkte in till stan för en snabb lunch, köpte mera färg till huset o sen passade jag på att klämma in ett träningspass på gymmet när jag ändå var igång!
Flängde sedan hem o tog en dusch innan det bar iväg till BP för att tanka upp bilen, sen mataffärn för att handla med mej middag ner hit o nu är jag alltså här - puh!

Blev lite sur på mej själv för att jag missade så många fina fototillfällen
 på vägen ner men jag kom mej aldrig för att stanna..

När jag kom halvvägs så började det ösregna o då var det ju för sent!

Nä nu ska jag ta tag i middagen. Ikväll blir det pastaröra med kyckling, pesto o soltorkade tomater - det kan ju inte gå fel! Kycklingfiléerna igår kväll blev alldeles torra, grönsakerna var överkokta o jag hittade ingen sås att ha till - fast C:s pappa höll god min o tog två(!) stora portioner. Kanske var det av rent medlidande hahaha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar