tisdag 13 april 2010

På Gymmet

Fy vad allt kändes fel idag på gymmet. Jag såg tjock o ful ut i speglarna, allt kändes skittungt o jag blev röd o svettig (som man ska försöka undvika som gravid) på typ 2 minuter... Brydde mej inte ens om att köra klart sista tricepsetet utan tog mitt pick o pack o gick ut i regnet och gick en promenad längs vattnet istället. Bra mycket skönare än att stå inne o plågas i ett svettigt gym framför massa speglar som man helst inte alls vill titta i. Kände mej lite bättre till mods när älskling kom o plockade upp mej efter min (blöta) promenad.

Ikväll var det meningen att vi skulle träffa E o B för middag men jag vet inte riktigt hur det blir med det, har nämligen inte hört tillbaka från dom än. I'm easy vilket som, skulle inte ha nåt att emot att gå ut o äta fast stannar lika gärna hemma o kollar på nån film!

En trött och sur Em i omklädningsrummet
efter mitt halvdanna pass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar