onsdag 7 april 2010

A Time Travellers Wife

Har ni sett den? Vi har precis kollat klart på den och jag sitter här med en hög använda näsdukar på bordet framför mej... Jösses vilken sorglig men vacker film. Rachel Mc Adams och Eric Bana spelar huvudrollerna som har en liten dotter kallad Alba i filmen. Fint namn eller hur?

Vi har bestämt oss för att ta reda på om det är en flicka eller pojke, men än är det några veckor kvar innan nästa UL så det är fortfarande bara gissningar från bådas sidor. Jag har haft en känsla att det är en flicka ända sen dag 1 men jag vet såklart inte säkert. Vissa dagar känns det som om det lika gärna kan vara en kille därinne. Cameron tror att det är en pojke just därför att vi gissar på en tjej haha. Tjejnamn känns väldigt mycket enklare, jag har redan några favoriter men killnamn känns inte alls lika lätt! Säkert så väljer man ett namn o så kommer den lilla ut o ser ut att heta nåt helt annat...

Är lite småhungrig känner jag - ska nog äta en apelsin innan jag går o lägger mej tror jag :)

Se den om du inte redan har!!
Men ha ett gäng näsdukar till hands om du är lika gråtmild som mej..

2 kommentarer:

  1. Men Emma nu har jag inte läst din blogg på länge - ska ni ha barn? STORT STORT GRATTIS i så fall! Massa kramar från Jossan

    SvaraRadera
  2. Ja här går det undan i svängarna! Skämt åsido, vi väntar en liten i slutet på September! Hur var din efterlängtade semester - har sett nedräkningen på fb :) Många kramar

    SvaraRadera