måndag 12 april 2010

Bloggar påverkar..

Vad jag äter! Idén om tacos till middag fick jag från Spiderchick, även om jag modifierade det något till kycklingburritos. När det gäller efterätten så kom inspirationen från Trasslet och hennes härliga mudcake - såg så himla gott ut att jag fick ett ryck innan Desperate Housewifes o drog med mej C till affärn o handlade in vad som behövdes! Pojkvännen suckar när jag får mina ryck o far omkring i köket som en galning o för massa oväsen medan han försöker kolla på TV. Fast jag lovar att den irriterade minen är som bortblåst när han får en tallrik med något gott serverad framför sej!

Resultatet blev minst lika gott som det såg ut hos Trasslet; hennes foton är mer aptitligare än mina ;) Receptet hittar ni på hennes blogg! Ni måste bara testa...


Hmm vet inte om den här bilden förmedlar vad jag hade tänkt.. Ser ju mer ut som en brun sörja.
Fast jag lovar att det var en god sådan :)

Servera med halvtinade hallon, grädde eller vaniljglass eller
som här - bådeoch!

1 kommentar:

  1. Ohh, ja visst var den god? :)
    jag hade hört att kakan nästan är godast på typ tredje dagen - men tyvärr hann våran ätas upp innan dess, haha!!

    SvaraRadera