söndag 11 april 2010

Wardrobe Mission Completed!

Shit vad mycket kläder jag slängt idag! Sådant som fortfarande såg okej ut o som jag kommer kunna använda senare sparde jag såklart, men det var ändå en hel massa som åkte! Förhoppningsvis kommer detta betyda mindre besvär på morgnarna...

Efter att vi rensat våra garderober (C körde oxå en utrensning) o storstädat hela huset, tog jag en snabb promenad o körde sen lite styrketräning med Hannah Graaf här hemma i vardagsrummet. Ja alltså hon var ju inte här IRL, utan på gravid tränings DVD:n som jag beställde hem för ett par månader sen o haft liggandes tills nu. Faktiskt helt okej träningsvideo - bra alternativ till gymmet!


Älskling är iväg o hyr film, hoppas han kommer snart då middagen är klar o jag är hungrig.. :)

2 kommentarer:

  1. Alltså ibland är det skrämmande hur lika vi tänker. Igår fick jag ett ryck och rensade ut min garderob eftersom jag precis som du varje morgon stog där och rev runt bland kläderna utan att hitta något att ha på mig. Det tog mig 2,5 timme att sortera kläderna, lägga tillbaka det som kan användas nu, kasta det som jag vet att jag aldrig kommer använda igen och lägga undan sånt som jag tror kommer funka efter graviditeten. Jag var helt slut efteråt, klättrade ju upp och ner för pallen tusen gånger kändes det som. Men nu är det skönt att ha det gjort och det blir nog lite lättare på morgonen iaf, hoppas!
    Nu har vi röjt runt i lägenheten i 1,5 timme, städat, tvättat och plockat....phuuu!! Men skönt att ha det gjort. Hade tänkte hinna med en promenad innan jobbet (blir 4h på GANT idag) men orkar nog inte det, så promisen får vänta tills efter jobbet istället. Förresten såg du "solsidan" på tv4 play?

    Trevlig kväll vännen, kram

    SvaraRadera
  2. Jaaa jag såg solsidan häromdan o gud va jag skrattade! Morgonen efter satt jag o försökte återberätta hela programmet för C. Särskilt incidenten om "bullfikat" på BB haha...

    Lustigt att vi tog tag i våra garderober precis samtidigt! Orkade liksom inte med att bli besviken varje morgon så tänkte att det är bättre att jag BARA har kläder som jag vet passar :) Såå skönt att ha det gjort eller hur! Vi får höras på tfn i veckan tycker jag, miss u lots! Kramar

    SvaraRadera