lördag 3 april 2010

Even more confused..

Kom hem från stan och vår buggy-hunt för en stund sen, tyvärr är jag nog mer förrvirrad än jag var innan jag åkte! Är rätt säker på att det blir en Mountain Buggy, men frågan är om det blir en robust o lite större modell Urban Jungle eller en liten o kompakt Swift.


Orsaken att jag är ute i så god tid är att jag flyger till Sverige om mindre än 3 månader och att jag då vill ha hela vagn-baletten avklarad.. Vagnen är nämligen mycket billigare här (snackar 1000-lappar)! Gissar att det är för att den är producerad här i NZ. Tydligen var det en nybliven kiwi-pappa som gillade att gå på långa hajker uppe i bergen, som designade Mountain Buggyn - därav namnet :)

Hursomhelst, var tidigare 100% inne på en Urban Jungle men sen idag när jag såg Swiften så tyckte jag att den såg himla lätt och smidig ut.. Fast man ska ju tänka att den ska hålla ända upp till 3-årsåldern o då kanske det är smartare att satsa på en lite större modell. Äh shit jag vet inte - vilken djungel säger jag bara!

Ska slänga mej på sängen en stund o ta en paus från alla bebisprylar o fortsätta läsa min thriller :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar