fredag 30 april 2010

Min Bror

Är världens bästa! Och ärligare än nån annan människa jag känner; frågar man honom om något så får man garanterat sanningen och inga förfinade inlindade versioner haha. Svider ibland vill jag lova men samtidigt är det härligt befriande i dagens samhälle när alla vill passa in och nästan aldrig säger vad dom egentligen tycker!

Hursomhelst, fick ett mail där han frågade om vi börjat tänka på ett namn till lillgrabben o att han gärna hjälpte till. Så sagt o gjort, jag skickade en lista på 6 namn vi funderat på. Tre av dem fick absolut underkänt av J med en motivering varför haha - han e för rolig. Fast tack brorsan, du gjorde just mitt jobb lite enklare!

3 namn borta, 3 to go. Just nu alltså. Kommer säkert lägga till o dra ifrån namn från listan ända tills det är dags...

Man vill ju helst slippa att stackarn får lida livet ut för vad
föräldrarna tyckte var ett "unikt" namn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar