onsdag 14 april 2010

Morning Glory

Eller inte.. haha. Klev precis upp o ligger nu i soffan o försöker vakna till liv. Idag åker vi ner till farmen för att måla huset vi håller på att renovera. Eller jag kommer förstås inte måla då man ska hålla sej undan kemikalier och såna grejer som gravid, däremot finns det fortfarande en hel del pre-work att göra inuti huset för mej.
C's mamma är uppe på North Island i 10 dagar så jag har blivit varnad (av henne) att det inte kommer finnas nån mat hemma samt vara ostädat. Jag får väl plocka fram mamman i mej o styra upp stället ;)

Utsidan ska målas vit(are) och den gröna färgen runt fönster o dörrar ska bli grå.
Killen på hörnet är inte permanent ;)

En gammal bild. Döma av min min har jag inte insett än vilket jobb det kommer bli..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar