lördag 17 april 2010

Saturday Night Fever

Ja nu skulle jag ju lätt kunna ljuga här o säga att vi varit på världens häftigaste party o ute o dansat hela kvällen för hur skulle ni kunna veta? Men jag väljer sanningen istället även om den inte är lika spännande..

Kom hem från farmen runt fyra tiden, jag tog en långpromenad och C en tupplur i soffan - vi har olika sätt att koppla av på ;) Sen gjorde vi oss i ordning och åkte in till Flame för världens godaste köttbit, bakade potatis och champinjonsås som jag började fantisera om redan under min promenad.. Så sjukt gott!

Väl ute i bilen igen hade vi ett gäng missade samtal från T o V som ville käka middag med oss, det var ju lite typiskt men vi sa att vi alltid kunde komma in efter dom beställt sina mains o käka efterrätt ihop. Då vi känner V o T rätt bra vid det här laget visste vi att det kunde dröja så vi hyrde en film (New Moon! Inte alls lika bra som ettan men en hel del manliga bara överkroppar att dregla över hehe). Det gjorde vi rätt i - dröjde säkert 2 timmar innan jag fick ett mess av V där hon sa att dom var för mätta för dessert men skulle gå vidare till Barmuda för en drink. Eller ett helt gäng gissar jag :) Hursomhelst kände jag mej sådär sugen, känner mej numera helt malplacerad i barer. Känns verkligen som om jag inte hör dit! O inge vidare kul är det ju heller att stå där o dricka mineralvatten o låtsas att det är vodka medan folk blir fullare o fullare runtomkring en.

Så vi bestämde oss för att ses imorrn istället, något jag tror C var rätt nöjd över han med..

Kvällen till ära är jag faktiskt lite uppklädd, klänning o stövlar!
(ja inte nu i soffan då förstås)
Men något dansgolv blev det aldrig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar