tisdag 6 april 2010

En härlig höstdag!

Idag har jag och älskling haft en riktigt mysig dag tillsammans, och att vädret varit helt underbart (men kallt) gör ju inte saken värre... Kom just hem från stan där vi haft ett möte med vår mäklare och efteråt tog vi en promenad längs sjön - något jag längtat efter hela dagen! Sitter här med en kopp grönt te och funderar på om jag ska ta mej ner till gymmet för ett snabbt ryggpass eller om jag ska köra ett pass här hemma i vardagsrummet. Gymmet lockar inte särskilt så här på eftermiddagen när det brukar bli rätt fullt, o då kan det vara skönare att köra ett pass hemma. Fast blir ju oftast mer disciplinerat på gymmet måste jag erkänna!

Från vår Walk by the Lake:

Jag njuter i solen!
Underbara färger!
Knäppte i motljus, min stora kamera grejar att ta fina foton så
men med den lilla blir det sådär..
Min fina älskling!

1 kommentar: