onsdag 14 april 2010

Ändrade Planer

Blir en expresstur för mej tillbaka till Queenstown imorgon bitti för att städa vår lägenhet som vi lämnade imorse i tron om att den skulle stå obesökt tills på fredag. Idag ringde vår mäklare o sa att dom har en australienare som är väldigt keen att se även vår lgh inifrån (han såg den andra tidigare idag) innan han flyger tillbaka till Oz på fredag.

Önskar så att vi hade sett till att haft det ordentligt städat innan vi åkte, som vi vanligtsvis gör innan vi åker bort för ett par dagar men men...
Vet inte riktigt om jag åker tillbaka ner hit direkt efter eller stannar uppe i QT o hämtar C på fredag. Får se hur pigg jag är på att köra dom 15 milen tillbaka när jag väl är hemma.

Känner mej rätt pigg just nu då då jag somnade inne på sängen tidigare - men ska försöka att inte sitta uppe hela natten :) Faktiskt rätt skönt att vara här nere, jag slappnar av på nåt sätt och släpper alla bekymmer för ett tag. Även C är lugnare när han är här ute o jobbar hela dagarna - istället för att vi sitter uppe i QT och oroar oss för framtiden. Jag vill ju så gärna tro att vi hittar nånstans o bo i Sverige så småningom och att dom "förbaskade" lägenheterna här säljer nån gång...


Ett annan plats jag slappnar av på; ute i naturen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar