måndag 19 april 2010

Laptop hos doktorn

Känner mej lite halv just nu, min laptop är nämligen inlämnad för att få en ny hårddisk så jag är datorlös ikväll (och har så varit hela dan). Har lånat C's laptop för en liten stund...

Ett plus är allt man får gjort utan datorn, känns som jag har hur mycket tid som helst o vet knappt vad jag ska ta mej till haha. Vi har haft en riktig fixardag här hemma där bilar, downhillcykel o motorcykel har tvättats o jag har sen fotat så nu hoppas vi på att rubbet säljer. Eller ja inte bilarna men cykeln o hojen ska bort. Lite sorgligt att mina toys försvinner men även slöseri att dom ska stå i garaget o samla damm o vem vet, kanske införskaffar jag en ny cykel/motox en vacker dag! Isåfall lär vi väl även behöva en minatyrvariant av båda så hela familjen kan ut o ha kul :)

Nu ska jag baka en mudcake att ta med ner till farmen åt C:s pappa som fyllde år idag. Vi åker ner imorrn bitti o stannar ett par nätter. Förhoppningsvis är min laptop klar innan vi drar imorrn!

Hoppas ni får en härlig dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar