tisdag 6 april 2010

Internet is back!

Äntligen kan vi surfa som vanligt igen :) Läskigt nästan hur beroende man faktiskt blir av internet - jag känner mej alltid lite halv när jag vet att jag inte kan gå online!

Pratade med pappa igår i tfn, stackarn hade helt missuppfattat att jag faktiskt tänker komma hem o STANNA i sverige i minst ett halvår denna gång. Han trodde att jag bara skulle komma o hälsa på i ett par veckor i sommar o sen åka tillbaka till NZ för att föda. Nu fattar jag varför han lät så orolig över om jag kunde flyga så sent i graviditeten... Män - lyssnar dom alltid bara med ett halvt öra? ;) Hursomhelst fick han genast bråttom att försöka få tag i en bostad åt mej i Enköping för den första tiden när jag är hemma, vilket jag är oerhört tacksam över! Lägenhet i Sthlm måste jag dock fixa själv.

Har jag några läsare i Sthlm som vet nån som ska vara bortrest i sisådär 5 månader i höst/vinter o vill hyra ut en möblerad lgh i andrahand får ni gärna höra av er! :)

Önskas: En 2:a i/nära City

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar