måndag 5 april 2010

Deppdag..

Usch idag har jag en sån där dag när allt känns värdelöst. Är trött på Queenstown, att lägenheterna fortfarande inte är sålda, på farmen, på att vänner och familj är långt borta, på att jag inte kan följa med när alla sticker o cyklar downhill... ja listan kan göras lång idag!

Älskling hade just ett litet pep-talk med mej om framtiden och det hjälpte faktiskt en aning.. Vet ju att det inte kommer att se ut så här för evigt. Man får försöka se framåt helt enkelt :) Nu ska vi iväg och ta en fika med V o T, o jag ska försöka rycka upp mej!

PS. Det är verkligen svinkallt ute (och inne) o jag sitter här med kalla fingrar och rinnade näsa! Tur att jag får sommar om mindre än 3 månader :)

Syns det hur kalla mina fingrar är??

1 kommentar:

  1. Men åh vad roligt! :) Hoppas du mår bra och allt, jag minns själv hur illa jag mådde ibland fram till mitten av graviditet... samtidigt så saknar jag den där känslan av att vara gravid, så himla speciell!

    Har lagt till dig i länklistan nu också :)
    kramar

    SvaraRadera