lördag 3 april 2010

Äter banan och dricker varm mjölk

Ja det kanske inte låter helt galet men om jag lägger till att klockan är 20 i tre på natten så blir det genast lite mindre normalt... Vaknade av att jag var så hungrig att det absolut inte gick att somna om så nu sitter jag här efter en halv banan och en kopp varm lättmjölk o väntar på att bli sömnig igen. Internet är förresten grymt snabbt så här vid tre på natten, kanske skulle jag ställa om min dygnsrytm helt o börja blogga nattetid. Det är väl lika bra att börja öva menar jag :)

Nä om man skulle ge sängen ett andra försök kanske..

God Natt!

PS. Här i NZ kallar dom långredag "Good Friday" - vad är det för bra med denna dag egentligen? Var det inte ursprungligen meningen att den skulle vara så tråkig o lång som möjligt o man skulle sörja Jesus? Nä ja vet inte men lite konstigt är det. När jag frågade C varför man kallade det Good Friday, utbrast han med självklarhet; "Because it's a long weekend coming up!" Haha den mannen har svar på allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar