tisdag 27 april 2010

Out for a Walk



Idag har jag varit duktig - både gym och promenad har jag hunnit med! Tog med mej älsklingen ut nu på kvällskvisten då jag såg hur rastlösheten började krypa fram o jag anade att han skulle bli svårhanterlig annars haha. Tänk vad man lär känna en annan person bra efter efter ett antal år och i vårt fall; extremt mycket tid tillsammans. Jag vet exakt hur C funkar och jag tror han känner mej rätt bra också vid det här laget :) 

Nu ska vi laga middag - kyckling, spicy klyftpotatis och majskolvar står på menyn!  

1 kommentar:

  1. Gud så spännande att ni ska på UL imorn redan, förstår att det känns skönt att slippa vänta ända till 12 maj. Jag väntar med spänning på att få höra vad det är för kön på er lilla.
    Låter som om du har haft en väldigt produktiv dag, precis som min gårdag var. Men nu känns det som om det har straffat sig, började nämligen ana halsont igår kväll och tröck i mig vitlök och en massa vatten. Men det verkar inte ha hjälpt helt för jag vaknade med halsont nu på morgonen och känner mig supergroggy, så inget jobb för mig idag ska bara ta det lugnt.

    Stor kram <3

    SvaraRadera