fredag 9 april 2010

Tråkig flickvän eller bara brutalt ärlig?

Fan sitter här o känner mej lite som en trist flickvän. Det är fredagskväll och våra vänner V o T ringde just o frågade om vi ville komma in till stan för en drink. Nä jag är alldeles för trött sa jag till C. Klockan är 10 över nio...

Kanske ska tillägga att C var helt utslagen tills för cirka 5 minuter sen; vi käkade indiskt inne i stan, köpte lösgodis o hyrde film på vägen hem som C sen somnade ganska snabbt till. Det var dessutom en film som jag redan i videobutiken sa att den kommer vara kass fast hyrde den ändå för att vara en snäll o medgörlig flickvän för en gångs skull haha. Rätt irriterande att han då slocknar efter en knappt halvtimme..

Hursomhelst han är nu pigg och jag tröttare än innan. Sa (helt från hjärtat!) att han gärna får åka in till stan men det sista jag känner för ikväll är att klämma i mej ett tajt fodral o stå o sippa sodavatten i en bar.

Ibland måste man vara ärlig.

Puss o God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar