söndag 4 april 2010

Lunch i da Park

Hade en väldigt hektisk förmiddag där det visade sej att vi inte bara hade visning i lägenheten intill, utan även av vår lgh!

Jag lyckades glömma nycklarna nere på farmen till den andra lgh:en, så det skapade lite panik för en stund men jag fick tag på vår mäklare som kom förbi och låste upp åt mej så jag hann städa. Typ en halvtimme innan den första visningen började så ringde mäklaren o sa att han även hade en klient som ville titta på vår lgh efteråt om det gick bra. "Självklart!" sa jag med sammanbitna tänder då vår lgh på långa vägar inte var i skick att visa för köpsugna(?) människor.. Rejsade hem från affärn med ny mopp och glasspray och städade sedan vår lgh i rekordfart, alltmedans gatan utanför fylldes upp av parkerade bilar med folk som var på visningen intill. 10 min i ett var jag klar och smög med andan i halsen ut till bilen o körde iväg.
Mot min efterlängtade lunch som avnjöts här..

I en park vid vattnet..

Köpte med mej en Lamb Salad Bowl från Habebes - min absoluta favorit!
Full med olika sallader och grönsaker, toppat med chilisås och lemon mint yoghurt :)

Hade även med mej lite läslektyr i form av lokaltidningen Mountain Scene samt en
Baby-tidning där man fick med en väldigt passande bok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar