måndag 5 april 2010

Ingen webb-designer direkt..

Gaah jag blir tokig! Om det är något jag verkligen skulle vilja vara bättre på så är det webbdesign, önskar att jag kunde få till min blogg precis som jag ville utan att behöva gå halvt i taket över små simpla grejer som att ändra headern...

På tal om att gå halvt i taket förresten så spelar gravidhormonerna spratt med en titt som tätt.. Idag var det C som fick sej en skopa, en fyrtionde-del hade väl kanske varit mer rimligt men han fick uppleva hela mitt register. Han hade varit iväg o cyklat downhill i 3 timmar (helt okej) då han kommer innanför dörren o hinner knappt ta av sej skorna innan han säger att han ska iväg o köra jetski med T direkt efter (inte lika okej). Jag hade liksom sett fram emot att han skulle komma hem o vi kunde göra nåt tillsammans som inte involverade actionsporter.. Oj vad arg jag blev! Kastade min vattenflaska (hade varit ute o gått) i golvet och både skrek o grät en skvätt innan jag till slut lugnade ner mej. Pojkvännen var sedan länge utflugen... Om jag minns rätt så var mina sista ord "åk o kom aldrig hem igen" haha. Lätt att skratta så här i efterhand men jag lovar att det är dödligt allvar när det händer.

Nu är C iaf på väg hem och vi har bestämt oss för att ha en mysig kväll tillsammans after all :) Hur ska ni tillbringa Annandag Påsk?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar