torsdag 22 april 2010

Still No Computer...

Fy vad less jag blir! Självklart var min laptop inte klar idag heller utan först imorgon kan jag hämta upp den. Å jädrar om datakillen då har en till dålig ursäkt till varför den inte är färdig...

Fast det som inte har nåt gott med sej.. istället för att sitta fastklistrad bakom datorn hela kvällen o installera program och föra över bilder fick jag istället med mej älsklingen ut på en riktig långpromenad i höstrusket!  När vi kom hem körde jag ett bröst och tricepspass i vardagsrummet - himla skönt efter att inte ha gjort särskilt mycket alls träningsmässigt dom senaste dagarna.

Har även hunnit med att börja måla på en ny tavla till gästrummet. Påminde mej om hur gärna jag skulle vilja börja dekorera ett barnrum redan nu! Men jag får snällt vänta o istället förbereda vad jag kan; dvs barnsaker o så småningom en liten garderob. Och några barntavlor för framtiden skulle jag väl också kunna börja på - det är ju något som är lättflyttat!

Nu ropar C från nedervåningen att ett bad är upptappat - vardagslyx :)

Återkommer imorrn, och då förhoppningsvis från min EGNA laptop... Over and Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar